Välkommen Charlotte

Vapiano kan stolt meddela att Charlotte Shingler är anställd som ny Communication & Marketing Manager, CMM. Charlotte kommer senast från Compass Group där hon har arbetat som Communication Manager med varumärkena Levy Restaurants, Eurest, Eurest Services, Chartwells och Medirest.

Charlotte har en gedigen bakgrund inom hotell och restaurangbranschen med stor erfarenhet av att skapa gästupplevelser och leda medarbetare mot gemensamma mål.

Charlotte började den 20 oktober och, som för alla nyanställda på huvudkontoret, spenderas hennes första tid på jobbet ute på våra restauranger där hon kommer tränas i att göra den bästa carbonaran, plocka disk, stå i kassan och mycket mer. När hon är nästintill pizzaexpert kommer hon påbörja sitt arbete som CMM.

”Vi är otroligt glada att Charlotte ska börja hos oss. Hon är en fantastisk person som representerar våra värderingar: GLaNS – glädjespridare, lagspelare, noggrannhet och service. Med hennes bakgrund och kunskap kommer hon vara en nyckel i arbetet att förverkliga vår mission – att utveckla framtidens ledare och rusta unga inför deras fortsatta arbetsliv”, säger Hanna Mannberg, COO Vapiano.

Varmt välkommen till Vapiano Charlotte!

VAPIANO IS HOME OF FRESHNESS

Vapiano är ett internationellt koncept med ett unikt beställningssystem där gästerna styr besöket med ett kort. Med endast färska ingredienser lagas härlig italiensk pasta, pizza och sallad direkt vid beställning som görs vid köket och baren, betalning på vägen ut.